joi, 28 februarie 2008

am inceput sa tin socoteala orelor....sint obsedat de timp, ma uit foarte des la ceas, iar in curand in casa mea o sa am cite un ceas pe fiecare perete.la mana nu imi place sa port .imi place in schimb sa-i intreb pe cei din jur cit este ora..apoi, sa o confrunt cu cea de pe mobilul meu.ceasul de pe laptop este cel mai exact..sau cel putin, asa cred eu..mi se pare extraordinar ca ori de cite ori aprinzi computerul, ora exacta te asteapta mereu cuminte acolo, in dreapta sus..chiar acum, cand scriu este ora 14:07:45; numai ca secundele o iau mereu inainte. ceasul prinde clipa....asta s-a mai spus...secundele ma dispera cel mai mult...privindu-le cum se plimba una dupa alta,parca ar infuleca cineva in graba cite un numar...si tot asa..., ma apuca un pic de panica...imi place uneori sa ma joc cu ceasul de pe perete...sa il dau inapoi sau inainte...si apoi sa uit cit este ora exacta de fapt..dar imi aduc aminte imdiat sa il pun la loc..asadar timpul e un calcul matematic..pina la urma...la fel si viata...moartea este un calcul matematic..am avut impresia ca brusc, secundele ceasului de pe laptop s-au oprit..ca poate au obosit...numai ca ele nu obosesc niciodata..doar noi, cei care le privim..
hai ca trebuie sa plec...deja am intarziat...ai vazut? iarasi si-au batut secundele joc de mine...

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu de la inceputul anului asta cand ma uit la ceas mai mereu nimeresc la fix (12:00, 17:00), secundele nu le vad nici la ceasul calculatorului, nici la telefon si nici la ceasurile de perete. eu n-am secunde, am doar 00:00

Hexeagonesun spunea...

e doar din cauza ca lucrezi!

and anyway, time doesn't exist, watches exist!

:)