marți, 20 noiembrie 2007

Un pahar plin de vin rosu, o tigara aprinsa in mana dreapta . Imi privesc inelul subtire si ma gandesc ca am implinit o varsta onorabila.Sint o tipa misto, foarte increzatoare si absorbita de ganduri perene.Lumea m-ar putea striga domnisoara Reluare.pentru ca fac uneori acelasi lucru de doua ori.Bunaoara ma leg si ma dezleg la sireturi si iar ma leg si ma dezleg.Alaltaieri m-am fardat strident cu albastru la ochi, rimel violent si rosu extrem pe buze.Apoi mi-am intins tot machiajul pe fata.Am dureri surde din cauza pms-ului asta oribil.Parca as avea in mine o armata de pitici voinici care imi ciocanesc ovarele la intervale egale.Imi vine sa scriu o metafora care sa faca tastatura de la computerul meu sa lacrimeze.dar nu ma simt in stare inca.mi-am parasit iubitul sau el m-a parasit pe mine?
Dau numai peste barbati care nu isi dau ciorapii jos atunci cand fac dragoste!Nu mai conteaza acum ! Dormitorul meu s-a rasucit cu fundul in sus ! Acum sau deocamdata ,nimic nu e minunat in viata mea ! Doar functioneaza! Ma duc sa aprind lumina ! intunericul e prea rece!

11 comentarii:

Synaptique spunea...

deep! ca intodeauna.

Anonim spunea...

la multi ani,mihai.pt zilele trecute si pentru zilele viitoare,ca despre ele o fi vorba in continut. :]

Anonim spunea...

ar trebui sa te metamorfozezi mai des :) e bine...

celmaibundinbloculturn spunea...

o fac constant. acum sunt femeie, ma cheama Monica si am o greutate normala...fara teama,dragii mei!

Anonim spunea...

mi-e frica!

celmaibundinbloculturn spunea...

nu trebuie, nu doare...

Anonim spunea...

ziceam ca imi e frica de tine, nu de metamorfoza :) metamorfoza e perfecta. tu, nu :)

celmaibundinbloculturn spunea...

te-arunci la concluzii pripite.cum iti spuneam,nu doare!

Anonim spunea...

ce anume nu doare?

celmaibundinbloculturn spunea...

nimic nu doare.....sint doar senzatii....curaj.....sintem alaturi de tine...

Anonim spunea...

atunci cand vor disparea senzatiile, o sa inceapa sa doara...tu sa nu-ti pierzi curajul, ok?