duminică, 27 ianuarie 2008

oare ce ai putea alege intr-o seara de sambata? fie un mars fortat in fabrica de ligheane session sau derapaj elitist in embryo...eu le-am inghitit pe amandoua..in session....acelasi razboi total si incrancenat cu muzica si dansul al tinerilor de-acolo.....asaltul desavirsit al luptatorilor minimal...dansul specific cu datul din maini prin miscari longitudinale de jos in sus.( asemenea freamatului din aripi al pinguinilor)..iti da impresia ca ai nimerit intr-o lume de icarusi dezlantuiti...
embryo.......complet metamorfozat....dintr-un club cochet cu design cocoonian intr-un galantar prafuit de cofetarie ratata...
am esuat....intr-un embryo foaarte primitiv, care din pacate ramine in continuare singura oaza colorata a celor care nu au dorit sa fie inregimentati in batalioanele de clubberi performanti...am dansat pe a-ha, dead or live si new order...baaaaaaa.....am dansat.....
dimineata devreme am numarat citeva momente de melancolie fatza de mixatul pe vinil si comunicarea numai prin telefon fix, de dinainte de 89...
alaturi de 2 oameni frumosi...
cand am ajuns acasa, m-am uitat in oglinda si...pentru prima data dupa un timp indelungat...am zambit..
am dormit ca un prunc....

16 comentarii:

Anonim spunea...

de ce nu ai ramas acasa? prea multe figuri....

celmaibundinbloculturn spunea...

pentru ca eu imi permit si tu nu.

Octav spunea...

daca ramaneai acasa sigur nu dormeai ca un prunc...plus ca nu ai fi avut lucruri interesante de scris pe blog:)

celmaibundinbloculturn spunea...

da cum era sa raman si acasa si sa merg in acelasi timp si la club?

Anonim spunea...

esti maniaco-depresiv....critici tot timpul......
ceva constructiv? cunosti?

Anonim spunea...

Cine tot pune diagnostice pe aici? Daca am sta toti sa ne judecam dupa aceste formule magice, gasim o tara intreaga de maniaco-depresivi.Ia mai bine delectati-va cu bureti de fag in sos gros de smantana cu usturoi si un pilaf de n-a vazut ochiul vostru.Sa vezi ce dispare monotonia si praful de pe glandele salivare...

Anonim spunea...

Bucatarul sef e aici, iar linistea zace intr-un pilaf cu ochi! Dumnezeule mare!

Anonim spunea...

"galantar prafuit de cofetarie ratata" :) trebuie sa vin si eu la embryo, e clar

maia.storyboarders spunea...

@ anonim: anonime esti puiule si asa ai sa si ramai.

@celmaibundinbloculturn: chiar ca o luam pe monici si mergem sa ne radem grav in embryo, si-asa iubesc eu mult locul ala de fripturisti...:D se pare insa ca ai avut noroc cu muzica de data asta, eu am ratat si sunetul de fiecare data cand am aterizat pe acolo.

Anonim spunea...

Aloo nenea Anonim, calmez toi!pilaf cu ochi auzi...si cine ziceai ca e maniaco_depresiv? un pic de simtul umorului pe aici pe undeva...Sau poate pe tine o inghetata ( cu fistic, ananas si pepene galben) te-ar fi coafat mai bine ?

celmaibundinbloculturn spunea...

orice meniu am servi...doar sa ne fie de bine, nu?
sarut mana pentru masa!

Anonim spunea...

apropooooooooo de meniuri...embryo inainte a fost restaurant galant de mincare japoneza , friptura de glezne, si tocanita de sprancene...sau de ce nu ochiuri chinezesti...intrebati-l pe marika...el asigura ambianta melodica
acolo....

Anonim spunea...

Hai,Mihai,cu mine in Embryo! o sa-mi pun tocuri si tu cravata si-o sa ne bucuram ca oamenii din jurul nostru miros bine si vorbesc limbi straine.

Anonim spunea...

un ura si pentru bamboo, acolo se vorbesc toate limbile pamantului, de la hindi si spaniola la flamanda si cipriota.
oricum, mie imi place cel mai mult la embryo de laura vargalui... inca putin si clubul va lua forma intelectului ei incetosat. asta daca nu cumva i se vor rupe ciorapii, ca ne-am lins pe bot cu totii...

Anonim spunea...

:) :) :)

celmaibundinbloculturn spunea...

heheheheheheh.....foarte tareeeee!!!