duminică, 6 ianuarie 2008

a trecut anul, a sosit anul, ni se ureaza tot felul de lucruri la tot pasul, zambim cu urme de speranta nefondata. au fost petreceri, a fost si mancare buna. mama m-a chemat la masa, mi s-a facut greata din doua miscari, am impodobit si brad, m-am straduit sa rulez colinde in minte, dar n-am ajuns nicaieri. s-a baut de revelion, s-a baut chiar bine,cu furnizori de spirtoase si adiacente. s-au pierdut mintile si englezii intrebau de rezolutii. e bine totusi ca s-a incheiat ceva si a inceput un altceva. pentru ca eu personal tanjesc dupa starturi. mi-am propus uman o mie de lucruri de facut, n-am ajuns la o schema, dar m-am gandit la creion si hartie,de parca de maine va fi altceva. lucrurile vin si pleaca ,generate strict de incompetenta noastra de a lua decizii ferme. si cand te gandesti ca e vorba doar de un da sau nu. incepe un pic cam trist, dar let's face it! avem o groaza de lucruri de facut si mult prea multe pretexte. ca sa nu vorbim despre ninsoare, premiile Nights 2008 sau Tommy Lee, hai sa facem ceva de data asta. promit ca nu sunt lenesa,jur!

Niciun comentariu: